niedziela, 22 października 2017 r.  Imieniny: Haliszki, Lody, Przybysłąwa
Komentarze
Miliony na telewizyjne reklamy. Którym bankom się to opłaci?

Dodano: 18.03.2016 6:00 | 594 odsłon | 0 komentarzy

Źródło:
Źródło:

62 mln zł w ciągu trzech miesięcy – taki budżet pochłonęły w bankach nakłady na reklamy w III kw. 2015 roku. Stawia się głównie na kampanie w telewizji, namawia głównie na konta osobiste i kredyty gotówkowe. Czy te inwestycje się opłacą? 11 banków walczy właśnie o względy klientów i miano twórcy najlepszego spotu reklamowego.

Więcej w serwisie www.bankier.pl »



Komentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2017 GazetaBiznesowa.pl - biznes, kursy walut, przelicznik walut, giełda  - wszelkie prawa zastrzeżone